Wasdroger in brand Huizen

Huizen- Om half 4 ’s middags heeft  er een brand gewoed op de zolder van een woning aan de Nijenrode in Huizen. Tijdens de brand bevond zich nog 1 persoon in de woning. Deze persoon had rook ingeademd en is ter plaatse  na gekeken door het ambulance personeel, de bewoner  hoefde niet mee naar het ziekenhuis. Tijdens het blussen werd het duidelijk dat bij de buren nog een kat zich op zolder bevond. De brandweer heeft nog gezocht naar deze kat, maar deze is tot op heden nog niet gevonden. Volgens de voorlichting van de brandweer Gooi en Vechtstreek, was de wasdroger de oorzaak van de brand.

Dit bericht werd geplaatst in 112-Nieuws uit de regio, Home. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s